Novosti

20.10.2021

Volvo Cars bilježi 17,6 -postotni globalni rast prodaje u prvih devet mjeseci

Tvrtka Volvo Cars u prvih devet mjeseci 2021. g. bilježi prodaju 530.649 automobila, što je 17,6 posto više u odnosu na isto razdoblje protekle godine.

 

Europa, Kina i SAD izvijestili su o rastu prodaje u razdoblju od siječnja do rujna, unatoč izazovnoj godini u kojoj je zatvaranje poslovanja dobavljača zbog covida-19 uzrokovalo globalni nedostatak materijala.

U rujnu je globalna prodaja tvrtke Volvo Cars dosegla 47.223 automobila, što je 30,2 posto manje u odnosu na isto razdoblje protekle godine. Pad prodaje povezan je s nedostatkom sastavnih dijelova. To je utjecalo na proizvodnju, premda se ponovno oporavila krajem mjeseca. Potražnja za proizvodima Volvo Cars ostala je velika.

U prvih devet mjeseci 2021. godine broj automobila Volvo, prodanih na internetu, povećao se za 360 posto u odnosu na isto razdoblje 2020. godine. Taj je rast potaknut povećanjem potražnje kupaca u kombinaciji s proširenom ponudom na više tržišta.

Ponuda modela Recharge tvrtke Volvo Cars, s potpuno električnim ili plug-in hibridnim pogonom, i dalje je bila popularna među kupcima. Udio modela Recharge prodanih diljem svijeta dosegao je 24,9 posto u prvih devet mjeseci i 26,9 posto u mjesecu rujnu.

Prodaja u SAD-u u razdoblju od siječnja do rujna iznosila je 95.365 automobila, što je 29,6 posto više u odnosu na isto razdoblje protekle godine. U rujnu je broj prodanih automobila dosegao 9.350 automobila, što je pad od 9,0 posto u odnosu na rujan 2020. godine, prvenstveno zbog nedostatka dostupnih automobila.

Prodaja tvrtke Volvo Cars u Europi dosegla je brojku 220.371 automobil u prvih devet mjeseci ove godine, što je 10,0 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Na rezultate prodaje u mjesecu rujnu znatno je utjecao nedostatak dostupnih automobila, što je utjecalo na prodaju na tržištima poput Švedske, Velike Britanije, Belgije i Italije. To je uzrokovalo pad na 18.089 prodanih automobila, što je za 41,5 posto manje u odnosu na isto razdoblje protekle godine.

Prodaja tvrtke Volvo Cars u Kini dosegla je 132.610 automobila u prvih devet mjeseci, što je 17,1 posto više u odnosu na isto razdoblje protekle godine. U rujnu je prodano 9.696 automobila, što je za 43,9 posto manje u odnosu na isto razdoblje protekle godine. 

Detaljan prikaz regionalne prodaje naveden je u nastavku:



Na globalnoj razini, XC60 je i dalje bio najprodavaniji model tvrtke u razdoblju od siječnja do rujna, s maloprodajom od 162.596 automobila (2020. godine 131.091), zatim slijedi XC40 s ukupnom prodajom od 156.920 automobila (2020. godine 121.905) te Volvo XC90 s 80.402 prodana automobila (2020. godine 61.327).

-------------------------------------------------------------

Grupa Volvo Car u 2020. godini
U poslovnoj 2020. godini Grupa Volvo Car zabilježila je dobit iz poslovanja u visini od 8,5 BSEK (14,3 BSEK u 2019. godini). Prihodi u tome razdoblju iznosili su 262,8 BSEK (274,1 BSEK). U cjelokupnoj 2020. godini globalna je prodaja dostigla 661.713 automobila (705.452), što je pad od 6,2 posto u odnosu na 2019. godinu.

O Grupi Volvo Car
Tvrtka Volvo Cars osnovana je 1927. godine. Danas je to jedna od najpoznatijih i najuglednijih svjetskih marki automobila s prodajom od 661.713 automobila u 2020. godini u približno 100 zemalja. Volvo Cars je u vlasništvu Zhejiang Geely Holdinga od 2010. godine.

Od prosinca 2020. godine u tvrtki Volvo Cars zaposleno je približno 40.000 (41.500) stalno zaposlenih djelatnika. Sjedište tvrtke Volvo Cars, razvoj proizvoda, marketing i administracija uglavnom se nalaze u Göteborgu u Švedskoj. Sjedište tvrtke Volvo Cars za APAC nalazi se u Šangaju, a za Ameriku u Mahwahu, NJ. Glavni su proizvodni kapaciteti tvrtke smješteni u Göteborgu (Švedska), Ghentu (Belgija), Južnoj Karolini (SAD), Chengduu i Daqingu (Kina).

Sukladno svojemu novom poslanstvu, Volvo Cars svojim korisnicima želi pružiti slobodu kretanja na osoban, održiv i siguran način. To se poslanstvo očituje u brojnim poslovnim ambicijama: na primjer, zalagat će se za ostvarenje cilja da do sredine ovoga desetljeća polovinu njegove svjetske prodaje zastupaju potpuno električna vozila te da se polovina prodaje generira na mreži, s polovinom interne programske opreme. Volvo Cars također se zalaže za trajno smanjenje svojeg ugljičnog otiska, s ambicijom postati klimatski neutralna tvrtka do 2040. godine.
 

Obavijest

Tehnologija 'Cookie-a' omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije. Pročitajte više.

Slažem se