Novosti

20.10.2021

Svi potpuno električni automobili Volvo Cars bit će bez kožnatih elemenata u okviru zalaganja tvrtke za dobrobit životinja

Volvo Cars zauzima etički stav za dobrobit životinja u svojim potpuno električnim automobilima. Počevši s novim C40 Recharge, svi novi potpuno električni modeli Volva bit će potpuno bez kožnatih elemenata.

 

U narednim će godinama Volvo Cars lansirati potpuno novu obitelj potpuno električnih automobila. Do 2030. godine namjerava ostvariti ponudu isključivo potpuno električnih automobila - i svi će biti bez kožnatih elemenata.

U okviru svojih zalaganja za dobrobit životinja, Volvo Cars aktivno radi na pronalasku visokokvalitetnih i održivih izvora za mnoge materijale koji se trenutno koriste u široj automobilskoj industriji.

Do 2025. godine tvrtka namjerava uspostaviti sustav u kojem bi se 25 posto materijala u novim automobilima Volvo sastojalo od recikliranog tekstila i tekstila na biološkoj osnovi, budući da se zalaže do 2040. godine ostvariti potpuno kružno poslovanje. Kao dio svojih klimatskih akcijskih planova, također se zalaže za to kako bi svi njezini izravni dobavljači, uključujući dobavljače materijala, prešli na korištenje 100 posto obnovljive energije do 2025. godine.

Prelazak tvrtke na interijere bez kože također je potaknut zabrinutošću zbog negativnih utjecaja stočarstva i krčenja šuma na okoliš. Procjenjuje se da je stočarstvo odgovorno za oko 14 % globalnih emisija stakleničkih plinova iz ljudske aktivnosti, a većina dolazi iz uzgoja goveda.

Umjesto unutrašnjosti s kožnatim elementima, Volvo Cars svojim će kupcima ponuditi druge mogućnosti, poput visokokvalitetnih održivih materijala s biološkim i recikliranim izvorom.

Na primjer, Nordico, novi materijal za interijer koji je kreirao Volvo Cars, sastojat će se od tekstila napravljenog od recikliranog materijala, poput PET-boca, materijala nastalog na biološkoj osnovi, iz održivih šuma u Švedskoj i Finskoj, te čepova recikliranih iz vinske industrije - postavljajući nove standarde za vrhunski dizajn interijera. Ovaj će materijal debitirati u sljedećoj generaciji modela Volvo.

Volvo Cars također će nastaviti nuditi kombinacije vune, koju isporučuju dobavljači za koje je potvrđeno da koriste odgovoran izvor, jer se tvrtka trudi osigurati potpunu sljedivost i dobrobit životinja u svojem lancu opskrbe vunom.

“Biti progresivan proizvođač automobila znači da se moramo pozabaviti svim područjima održivosti, a ne samo emisijama CO2”, rekao je Stuart Templar, direktor globalne održivosti u tvrtki Volvo Cars. “Odgovorna opskrba jest važan segment tog posla, uključujući poštivanje dobrobiti životinja. Izostanak kože u našim potpuno električnim automobilima dobar je sljedeći korak u rješavanju tog problema.”

Volvo Cars također nastoji smanjiti uporabu neiskorištenih proizvoda stočarstva koji se obično koriste u proizvodnji plastike, gume, maziva i ljepila, i to kao dio materijala ili kao procesna kemikalija u proizvodnji ili obradi materijala.

Tvrtka čini ovaj korak jer vjeruje kako, premda je izostanak kože zapravo korak u pravom smjeru, samo to ne čini unutrašnjost automobila veganskom.

S ciljem aktivne zamjene ovih materijala što je više moguće, tvrtka Volvo Cars zauzima snažan i etičan položaj kako bi učinila sve što je u njezinoj moći da spriječi štete po životinje, pridonoseći smanjenoj potražnji za tim materijalima koji sadrže životinjske proizvode.

"Pronalaženje proizvoda i materijala koji podržavaju dobrobit životinja bit će izazov, ali to nije razlog da se izbjegne ovo važno pitanje", rekao je Stuart Templar. “Ovo je putovanje koje vrijedi proputovati. Imati uistinu progresivan i održiv način razmišljanja znači da si moramo postavljati teška pitanja i aktivno pokušavati pronaći odgovore.”

-------------------------------

Grupa Volvo Car u 2020. godini
U poslovnoj 2020. godini Grupa Volvo Car zabilježila je dobit iz poslovanja u visini od 8,5 BSEK (14,3 BSEK u 2019. godini). Prihodi u tome razdoblju iznosili su 262,8 BSEK (274,1 BSEK). U cjelokupnoj 2020. godini globalna je prodaja dostigla 661.713 automobila (705.452), što je pad od 6,2 posto u odnosu na 2019. godinu.

O Grupi Volvo Car
Tvrtka Volvo Cars osnovana je 1927. godine. Danas je to jedna od najpoznatijih i najuglednijih svjetskih marki automobila s prodajom od 661.713 automobila u 2020. godini u približno 100 zemalja. Volvo Cars je u vlasništvu Zhejiang Geely Holdinga od 2010. godine.

Od prosinca 2020. godine u tvrtki Volvo Cars zaposleno je približno 40.000 (41.500) stalno zaposlenih djelatnika. Sjedište tvrtke Volvo Cars, razvoj proizvoda, marketing i administracija uglavnom se nalaze u Göteborgu u Švedskoj. Sjedište tvrtke Volvo Cars za APAC nalazi se u Šangaju, a za Ameriku u Mahwahu, NJ. Glavni su proizvodni kapaciteti tvrtke smješteni u Göteborgu (Švedska), Ghentu (Belgija), Južnoj Karolini (SAD), Chengduu i Daqingu (Kina).

Sukladno svojemu novom poslanstvu, Volvo Cars svojim korisnicima želi pružiti slobodu kretanja na osoban, održiv i siguran način. To se poslanstvo očituje u brojnim poslovnim ambicijama: na primjer, zalagat će se za ostvarenje cilja da do sredine ovoga desetljeća polovinu njegove svjetske prodaje zastupaju potpuno električna vozila te da se polovina prodaje generira na mreži, s polovinom interne programske opreme. Volvo Cars također se zalaže za trajno smanjenje svojeg ugljičnog otiska, s ambicijom postati klimatski neutralna tvrtka do 2040. godine.
 

Obavijest

Tehnologija 'Cookie-a' omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije. Pročitajte više.

Slažem se