Novosti

12.10.2021

Tvrtke Volvo Cars i The Future Laboratory istražuju budućnost održivih luksuznih materijala u svojem novom izvješću

Prema nedavnom istraživanju, dvije trećine potrošača smatra kako su ekološke politike robne marke kritičan čimbenik pri kupnji luksuznih proizvoda*. Isti postotak kupaca želio bi vidjeti označavanje ugljika na proizvodima kao način pružanja veće transparentnosti o utjecaju proizvoda i materijala na okoliš**.

 

To znači da se materijalni svijet razvija, a dizajneri diljem svijeta aktivno nabavljaju visokokvalitetne, održive i odgovorno isporučene materijale nastojeći stvoriti luksuzne proizvode budućnosti.

Ovi i drugi zaključci izneseni su u novom izvješću Uspon svjesnog dizajna, koje je Volvo Cars izdao u suradnji s vodećom tvrtkom za predviđanje trendova The Future Laboratory.

Objava izvješća podudara se s najavom tvrtke Volvo Cars da će svi njezini potpuno električni modeli biti potpuno bez kožnatih elemenata. Novo predstavljeni C40 Recharge prvi je model potpuno bez kože.

Izvješće je utemeljeno na mnoštvu postojećih istraživanja, kao i na novim intervjuima i spoznajama voditelja ideja iz različitih industrija, poput Claire Bergkamp, izvršne direktorice The Textile Exchange i bivše direktorice svjetske održivosti i inovacija za Stellu McCartney; Wen Zhou, izvršnoga direktora tvrtke 3.1 Phillip Lim; dr. Leonarda Bonnanija, osnivača i izvršnoga direktora Sourcemapa; i Xu Ganga, suosnivača tvrtke Bentu Design.

Zaključci i predstavljanja u izvješću na više načina odražavaju vlastitu viziju Volvo Cars o budućnosti materijala. U narednim će godinama Volvo Cars lansirati potpuno novu obitelj potpuno električnih automobila, a do 2030. godine namjerava ostvariti ponudu isključivo potpuno električnih automobila - i svi će biti bez kožnatih elemenata.

U okviru svojih zalaganja za dobrobit životinja, Volvo Cars aktivno radi na pronalasku visokokvalitetnih i održivih izvora za mnoge materijale koji se trenutno koriste u široj automobilskoj industriji.

"Imamo viziju o svojem putu u budućnosti, s prvim korakom osigurati uporabu održivih, prirodnih i recikliranih materijala", rekao je Robin Page, voditelj dizajna tvrtke Volvo Cars. "Sljedeći izazov jest promijeniti ono što radimo s tim materijalima, pa i ako je riječ o tome da će se automobilski dijelovi koji traju zauvijek ponovno vratiti u kružno gospodarstvo ili natrag u zemlju."

“Svjesni dizajn može iz temelja promijeniti naše društvo i bitno je da robne marke iskoriste ponuđene mogućnosti”, rekao je Martin Raymond, suosnivač tvrtke The Future Laboratory. "Svjesni dizajn pokazuje put naprijed i pritom bi mogao promijeniti svijet."

Do 2025. godine tvrtka namjerava uspostaviti sustav u kojem bi se 25 % materijala u novim automobilima Volvo sastojalo od recikliranog tekstila i tekstila na biološkoj osnovi, budući da se zalaže do 2040. godine ostvariti potpuno kružno poslovanje.

Umjesto unutrašnjosti s kožnatim elementima, Volvo Cars svojim će kupcima ponuditi druge mogućnosti, poput visokokvalitetnih održivih materijala s biološkim i recikliranim izvorom.

Na primjer, Nordico, novi materijal za interijer koji je kreirao Volvo Cars, sastojat će se od tekstila napravljenog od recikliranog materijala, poput PET-boca, materijala nastalog na biološkoj osnovi, iz održivih šuma u Švedskoj i Finskoj, te čepova recikliranih iz vinske industrije - postavljajući nove standarde za vrhunski dizajn interijera. Ovaj će materijal debitirati u sljedećoj generaciji modela Volvo.

Volvo Cars također će nastaviti nuditi kombinacije vune, koju isporučuju dobavljači za koje je potvrđeno da koriste odgovoran izvor, jer se tvrtka trudi osigurati potpunu sljedivost i dobrobit životinja u svojem lancu opskrbe vunom.

Za cjelokupan tekst: Uspon svjesnog dizajna: izvješće o sutrašnjim materijalima, kliknite OVDJE.

*Izvor: Vogue Business Index, zima 2020.
**Izvor: Carbon Trust, YouGov istraživanje 2020.

-------------------------------

Grupa Volvo Car u 2020. godini
U poslovnoj 2020. godini Grupa Volvo Car zabilježila je dobit iz poslovanja u visini od 8,5 BSEK (14,3 BSEK u 2019. godini). Prihodi u tome razdoblju iznosili su 262,8 BSEK (274,1 BSEK). U cjelokupnoj 2020. godini globalna je prodaja dostigla 661.713 automobila (705.452), što je pad od 6,2 posto u odnosu na 2019. godinu.

O Grupi Volvo Car
Tvrtka Volvo Cars osnovana je 1927. godine. Danas je to jedna od najpoznatijih i najuglednijih svjetskih marki automobila s prodajom od 661.713 automobila u 2020. godini u približno 100 zemalja. Volvo Cars je u vlasništvu Zhejiang Geely Holdinga od 2010. godine.

Od prosinca 2020. godine u tvrtki Volvo Cars zaposleno je približno 40.000 (41.500) stalno zaposlenih djelatnika. Sjedište tvrtke Volvo Cars, razvoj proizvoda, marketing i administracija uglavnom se nalaze u Göteborgu u Švedskoj. Sjedište tvrtke Volvo Cars za APAC nalazi se u Šangaju, a za Ameriku u Mahwahu, NJ. Glavni su proizvodni kapaciteti tvrtke smješteni u Göteborgu (Švedska), Ghentu (Belgija), Južnoj Karolini (SAD), Chengduu i Daqingu (Kina).

Sukladno svojemu novom poslanstvu, Volvo Cars svojim korisnicima želi pružiti slobodu kretanja na osoban, održiv i siguran način. To se poslanstvo očituje u brojnim poslovnim ambicijama: na primjer, zalagat će se za ostvarenje cilja da do sredine ovoga desetljeća polovinu njegove svjetske prodaje zastupaju potpuno električna vozila te da se polovina prodaje generira na mreži, s polovinom interne programske opreme. Volvo Cars također se zalaže za trajno smanjenje svojeg ugljičnog otiska, s ambicijom postati klimatski neutralna tvrtka do 2040. godine.

O tvrtki The Future Laboratory
Tvrtka The Future Laboratory jedno je od vodećih svjetskih savjetodavnih tijela za strateško predviđanje. Osnovana je kako bi pomogla tvrtkama u stvaranju bolje budućnosti, ulijevajući im samopouzdanje da danas donose odluke koje će sutra ostvariti gospodarski, ekološki, tehnološki i društveni rast. Iz svojih ureda u Londonu i Melbourneu, The Future Laboratory nudi niz strateških proizvoda i usluga predviđanja kako bi pomogao svojim klijentima u prilagodbi tržišnim trendovima i novonastalim potrebama potrošača te očuvanju prednosti u odnosu na svoje konkurente. Pratite najnovije trendove potrošača i tržišne pomake tako što ćete posjetiti platformu za obavještavanje o trendovima, lsnglobal.com, i saznajte više o radu svojih klijenata na poveznici https://www.thefuturelaboratory.com/. 

Obavijest

Tehnologija 'Cookie-a' omogućava nam da vam pružimo najbolji doživljaj naše stranice. Molimo Vas da označite da se slažete s uporabom ove tehnologije. Pročitajte više.

Slažem se